Erti Kehidupan

Kehidupan yang penuh onak dan duri, penuh dengan rintangan yang perlu kita tempuhi, walaupun perit kita perlu lalui kerana rintangan dan halangan itulah yang membuatkan diri kita matang.

Thursday, February 17, 2011

AiR mAtE RiNdU….



Aku mula merasakan yang dia sudah berubah sedikit demi sedikit,
Baru 23 hari die jauh dari aku,
Die sudah mule berubah.
Sayang aku masih tetap merindu,
Aku masih tetap mengharapkan sebuah perhubungan yang kekal,
Ak masih mengharapkan kepulangan dirimu,
Tidak pernah satu hari aku lupe untuk memeluk dan mengucup baju milikmu,
Tidak pernah seharipun ak tidur tidak ditemani air mate merinduimu,
Sungguh aku rindu padamu,
Belaian yang seakan buat ku terlena,
Saat yang begitu bahagia bersamamu seperti hembusan angin yang begitu laju,
Setiap hari aku akan merenung gambarmu,
Aku akan merenung gambarmu,
Adakah kesetiaan aku hanya sandiwara bagimu,
Adakah perasaan sayang ini palsu bagimu,
Aku amat menyayangi dirimu,
Biar seribu tahun berlalu,
Ak akan tetap menunggu dengan air mata yang merinduimu…


Buat abang,
Ayang…..




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home