Erti Kehidupan

Kehidupan yang penuh onak dan duri, penuh dengan rintangan yang perlu kita tempuhi, walaupun perit kita perlu lalui kerana rintangan dan halangan itulah yang membuatkan diri kita matang.

Wednesday, February 16, 2011

SiNgKaTnYa MaSa BeRsAmA....



Rada tarikh 20/02/2011
Lima hari lagi masa yang aku ada tok aku menghabiskan masa dengannya,
Urm tahu x die apa yang aku rasakan pada masa ini,
Adakah dia tak merasakan apa yang aku rasakan,
Mana pergi saat2 yang paling membahagiakan dalam hidupku???
Adakah itu aku dapat?
Aku mengharapkan ia lebih daripada ucapan terima kasih,
Aku harapkan yang dia akan berada tok satu hari menemaniku,
Hanya untuk berbicarakan soal kita,
Soal hubungan yang x pasti ini,
Abang masihkah ayang diperlukan???
Ayat ini sering ayang tanya kat abg,
Berapa banyak sayang abg kat hati ayang sekarang???
Berapa banyak sayang ayang kat hati abng???
Adakah kita akan kekal sama2 sampai bile2?
Adakah abang akan tepati janji abng tu?
Abang cukup lah abang ada masa tok luangkan ngan ayang.
Sampai bila ayang sampah bagi abang??
Sampai bila mata ini mahu mengalirkan air mata?
Tiap2 hary dan ketika?
Abang ayang nak abang luangkan masa ngan ayang x banyak cukuplah sehary,
Kita bincangkan pasal kita,
Tapi hary ini tiap2 hari abang x de masa tok ayang berbicata,
Tentang kita bang, tentang hubungan kita.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home