Erti Kehidupan

Kehidupan yang penuh onak dan duri, penuh dengan rintangan yang perlu kita tempuhi, walaupun perit kita perlu lalui kerana rintangan dan halangan itulah yang membuatkan diri kita matang.

Tuesday, February 15, 2011

BiArKaN AkU MeNaNgIs....


Oh tuhan....
apa lagi ujian yang kau mahu berikan,
apa lagi kesakitan yang kau mahu ak rasakan,
apa lagi kebenaran yang kau mahu tunjukkan,
aku sekarang begitu keliru dengan apa yang ak rasakan,
ak sekarang begitu keliru dengan apa yang diperkatakan,
adakah aku x diperlukan???
adakah ak hanya beban???

oh tuhan...
kau berikan aku kekuatan,
kau berikan aku kesabaran,
biarkan aku sabar dengan apa yang diperkatakan orang,
biar aku sabar dengan pengakuan yang diakui orang,
biarkan aku terus menangisi kebenaran yang terbukti kini,
aku mahu dia sedar yang sayangku begitu tulus,
yang cintaku begitu mulus,

aku...
aku yang amat neyintainya,
akan terus menyayangi,
sehingga diriku x terdaya lagi,
aku sanggup disakiti jika itu buatkan kau berpuas hati,
aku sanggup dibenci jika itu buatkan kau bhagia,
biarkan aku terus menangis,
jangan kau cube sapu air mata ini,
kerana aku begitu menyayangi,
kerana aku tidak mahu kau disakiti,
biarkan tuhan yang mengerti,
kerna ak begitu ikhlas menemani mu dcc.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home